*/1

Denk je bij digitalisering aan kille formulieren, efficiënte rekenaars en klanten met de iPad op schoot en de handen in het haar? Dan hebben we goed nieuws: wij geloven dat het anders kan. En beter nog: dat geloven onze klanten ook!

“Ik heb mijn vrijheid terug!” zegt mevrouw Nuy-Jansen. Vroeger moest ze drie keer per dag wachten op bezoek van de wijkverpleegkundige, nu bepaalt ze zelf wanneer ze via beeldbellen contact opneemt met Sensire. Digitale innovatie is pas een succes als de klant en de zorgprofessional de meerwaarde ervaren, zegt Leonie Roozendaal, manager digitalisering bij Sensire. 

“Daarom ontwikkelen we nieuwe initiatieven ook altijd samen met zorgprofessionals.” Dat gaat verder dan de lancering van een nieuw appje of de aanschaf van een tovertafel: “De zorgprofessional, de klant en de ondersteuning vanuit Sensire moeten elkaar weten te vinden in digitale zorg. Als dat goed gebeurt, ontstaat er iets bijzonders, ervaart Leonie. “Je geeft klanten regie terug over hun leven en zorgprofessionals de regie over de inhoud van de zorg. 

Komend jaar gaan we daar volop mee door: we experimenteren met nieuwe apps, experimenteren met nieuwe vormen van samenwerking en we krijgen versterking van een team digitale zorgprofessionals. Alles om de vernieuwing te versnellen. Hierdoor geven we de zorg van de toekomst verder vorm. Een toekomst waarin zorg aan huis en technologie hand in hand samen gaan.

DIGITALE ZORG
IS WARM EN DICHTBIJ

DE ONMISBARE OPLOSSING VAN TECHNOLOGIE IN DE ZORG

Frank Bouwmeester,
wijkverpleegkundige Sensire

MET EEN IPAD KUN JE ZOVEEL MÉÉR

BEKIJK HET FILMPJE
ZORG OP AFSTAND