“Moar wat is ut, dat ons echt gelukkig mik? Ut gee´t nee´t um riekdom, leftied, of ut gebriggel um ons hen. Ne, echt geluk zit van binnen”. 
De dag van de klant begon indrukwekkend, met de film Leven zoals u wilt in het Achterhoeks. Ons verhaal, in onze eigen taal. Dat heeft iets warms, iets eigens.

Taal zegt iets over wie je bent. Nadat mijn ouders getrouwd waren, besloten ze om niet meer het Brabants van de Peel te spreken, maar Nederlands. Niet om afstand te nemen van wie ze zijn, maar om vorm te geven aan hun zoektocht naar een eigen leven, gebaseerd op zelf gekozen in plaats van overgedragen waarden; naar een nieuwe toekomst.

Eigenlijk doen we dat nu bij Sensire ook: we kiezen onze eigen taal. Leven zoals wij dat willen in het Achterhoeks. En ik weet: hét Achterhoeks bestaat niet; er zijn zoveel verschillende varianten, en dan hebben we het Liemers nog niet eens gehoord. 

Heel toepasselijk! Want het verhaal van Sensire, ook dat vertellen we samen. Zorgprofessionals van Wonen met Zorg en uit de Wijk, klanten en familie met uiteenlopende achtergronden: samen geven we vorm aan geluk, aan Leven zoals u wilt en aan Werken zoals jij wilt. 

De Dag van de Klant stond dit jaar in het teken van wederzijdse inspiratie. En dat is gelukt: We kwamen echt met elkaar in gesprek en gingen praktisch aan de slag met een nieuwe methode die ons gaat helpen om elkaar te inspireren en kleine successen groot te maken.

ONS EIGEN VERHAAL 
OVER GELUK

Want er is nog zoveel te doen: de afgelopen jaren hebben we veel mooie initiatieven gezien, maar wat bleek het moeilijk om die successen met elkaar te delen, van elkaar te leren en groot te maken. Daar slaagden we tot nu toe te weinig in, en dat zorgde er ook voor dat het thema klantgeluk soms ook teleurstelling opleverde. Ik geloof erin dat we dat kunnen veranderen, zodat we samen het gevoel krijgen: De energie die ik steek in projecten over klantgeluk geeft me lucht en ruimte in de wereld van morgen. 

Op 23 mei gingen we met 350 collega’s op zoek naar de kern van Leven zoals u wilt. Die kern heeft voor mij alles te maken met vrijheid: De ruimte om de juiste keuzes te maken in het leven van de klant en in jouw leven als zorgprofessional. Ik hoop dat dit magazine, als samenvatting van de dag, jou ook mag inspireren!

Maarten van Rixtel 
Raad van Bestuur

VOORWOORD MAARTEN

Meer informatie

Als grootste zorgorganisatie in de Achterhoek en de Liemers biedt Sensire dag en nacht verzorging, verpleging en gespecialiseerde zorg, bij u thuis of in een van onze woonzorgcentra. Wij helpen u gezond te blijven, beter te worden of te leven met zorg. Zodat u uw leven kunt leiden zoals u dat gewend bent. www.sensire.nl

Neem contact op

Als grootste zorgorganisatie in de Achterhoek en de Liemers staat Sensire dag en nacht voor u klaar. U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen in de week, bereiken via ons algemene nummer: 0900 8856.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

Zoeken in publicaties

Zoek naar een specifieke term in de verschillende publicaties.
Vul minimaal 3 karakters in.

Sensire: Leven zoals u wilt

Als grootste zorgorganisatie in de Achterhoek en de Liemers biedt Sensire dag en nacht verzorging, verpleging en gespecialiseerde zorg, bij u thuis of in een van onze woonzorgcentra. Wij helpen u gezond te blijven, beter te worden of te leven met zorg. Zodat u uw leven kunt leiden zoals u dat gewend bent.
Volledig scherm

Sensire: Leven zoals u wilt

Als grootste zorgorganisatie in de Achterhoek en de Liemers biedt Sensire dag en nacht verzorging, verpleging en gespecialiseerde zorg, bij u thuis of in een van onze woonzorgcentra. Wij helpen u gezond te blijven, beter te worden of te leven met zorg. Zodat u uw leven kunt leiden zoals u dat gewend bent.